Tuesday, January 24, 2012

dat vooruitzicht maakt mij zeer gelukkig



Henri Goetz.

http://en.wikipedia.org/wiki/Henri_Goetz

Had een vrij vermoeiende dag, twee afspraken, allebei met Maurits, mijn ergotherapeut,
de eerste met Annelies, de WMO adviseur van de gemeente en een ergotherapeut, goed om haar na haar verlof wegens bevalling opnieuw te zien.

Wij bespraken andere soorten sturing voor me om de rolstoel te blijven sturen thuis.

Komisch genoeg willen Maurits en Annelies dit meer dan ik; wij leven niet in zulk een grote woning, zo nergens veel te gaan.

Met deze grote rolstoel het enige wat ik kan doen is van slaapkamer naar de woonkamer en terug.

De tweede afspraak was met Kees van Roekel die betere steun in bed zal maken.

Hopelijk zal ik de voltooide bedsteun zeer binnenkort krijgen; het vergt één week om de eerste shell te maken, dan word het aagepast en hier gebracht om te zien als het goed is.

Dan krijg ik het, om het uit te proberen en observaties te maken, en aanpassingen worden gemaakt en dan ik krijg het.

Fundamenteel zal ik in een soort cocon zijn, die mijn romp weer eens zal steunen, sinds zo lng in bed zijn mij beroofde van mijn romp spieren.

Het belangrijkste voor me is nu  zal ik in bed worden gesteund, het zal goed zijn in bed  opnieuw goed te zitten, dat vooruitzicht maakt mij zeer gelukkig.

No comments: