Saturday, January 28, 2012

hoe zij allen op kwetsbare mensen uit zijn.




Edgar Ende.


http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende

Ik vind het vrij ongelooflijk, maar verwacht dat er andere mensen zoals Dermot O'Connor zijn, de beweren zij zijn van MS en andere ziekten genezen.

Vreselijk dat iemand mensen met progressieve ziekten zo oneerlijk benaardert, die geen remedie hebben; maar het word vergeefs gezocht; afschuwelijk hun zo te nemen

Ik ben ook verbaasd dat Dermot O'Connor beweert dat bij zijn diagnose, hij geïnformeerd was dat hij in een rolstoel tegen het eind van het jaar zou zijn.

Ik wens dat het mogelijk zou zijn om zulk een prognose te krijgen; op mijn bezoeken aan de neurologen elke keer vroeg ik of zij mj konden vertellen wat te verwachten als de volgende progressie.

Geen van beide neuroloog zou ooit een prognose geven; zeer frustrerend, vooral aangezien één een belangrijke werelddeskundige in MS is, zelfs kan hij niet zeggen, de prognose van MS is moeilijk te voorspellen.

Mensen zoals Dermot O'Connor zijn altijd bereid om uit kwetsbaarheid hen voordeel te halen.

Schijnt mij net als de `drug dealers', de farmaceutische bedrijven te zijn, die liefs hun klanten voor het leven houden.

Eens op een drug is het niet gemakkelijk op te houden, terwijl ik  wens er was een drug die mij kon genezen.

Ik ben ook blij dat ik niet IV drugs met smerige bijwerkingen en geen zichtbare voordelen moet gebruiken, maar ook doen schrikken om op te houden voor het geval dat het slechter wordt.

Wat ik veracht is hoe zij allen op kwetsbare mensen uit zijn.

No comments: