Sunday, January 15, 2012

Vandaag Is Veel Beter Geweest.



Georges Malkine

http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_Malkine

Vandaag is het veel beter, hoewel ik mij nog enigszins vermoeid voel, en niet mijn gebruikelijke zelf.

Ik vond dat ik mij te langzaam voelde, zo besliste ik voor een gemakkelijke dag, niet verrassend aangezien ik mijn tand heb gebroken en ik had maagpijn.

Een paar ontregelde dagen, ik heb nooit geweten of ik Richie nodig had om mij snel naar het toilet, te brengen om een ongeval te verkommen.

Of in bed of in mijn rolstoel, geen van beide opties was favoriet, ik verkoos geen ongelukken en geen misselijk gevoel.

Gisteren nam ik antibiotica zodat Richie de katheter kon vervangen, ook niet mijn favoriete activiteit, mijn catheter veranderen, maar het is best om blaas ontstekingen te vermijden.

ik maakte mij zorgen hoe het zou gaan, het ging goed; het is het anticiperen dat erger is, vandaag is veel beter geweest.

No comments: