Tuesday, January 10, 2012

Niet Geïnteresseerd In Mijn Behoeften.



Yves Tanguy 

Wat ik werkelijk heb opgemerkt sinds mijn MS diagnose is hoe bureaucratisch het systeem is dat hulp voor de gehandicapten beheert.

Wanbeheer, gebrek aan zorg en aandacht, eveneens een gebrek aan sympathie, empathie en begrip voor de situatie van gehandicapte mensen.

Er waren een paar goede mensen, maar droevig werden zij in aantal overtroffen door hen die slechts in de lonen niet in de baan geïnteresseerd waren.

Droevig zijn vele adviseurs eerst verkoopmensen en adviseurs op tweede, zij zullen agressief verkopen wat geen goede benadering voor kwetsbare mensen is.

Het zijn eerst verkoopmensen en dn adviseurs, dit betekent dat de belangen van het bedrijf en niet aan de behoeften van hun gehandicapte cliënten worden voldaan.

Frans van RTD Het Dorp is één van de slechtste voorbeelden van een arrogant imand die alles weet, en die intimiderend is.

Het krijgen van het Seetech contract voor zijn bedrijf, belangrijker dan
mijn behoeften, zijn tweede advies moest het contract kapen.

Hij deed dit door het te vermindern van 16.000 tot 6.000 euro, een oud in plaats van een nieuwe systeem, en de software is niet bijgewerkt.

Slechts één taal, het Nederlands geen Engels of Duits en geen mogelijkheid voor mij om de omgevingsbesturing  met Seetech te bedienen, mijn behoeften werden totaal genegeerd.

Nu wacht ik te horen of mijn beroep succesvol is en HES die mijn behoeften in opnam in hun offerte, het contract alsnog zal krijgen.



No comments: