Wednesday, January 11, 2012

Hopelijk op Dinsdag zal het worden opgelost.





Neither Legends Nor Figures 1930.
Yves Tanguy 


Één van mijn tanden, niet mijn voortanden, maar naast, een hoektand, schoor enkel weg, om schijnbaar geen reden; Ik at zelfs niets taai.

Mijn tandarts zegt dat hij denkt dat de brosse tanden een symptoom van MS zijn; hij heeft vele mensen met MS gezien van wie tanden zeer gemakkelijk breken.

Nu zal ik tot volgende week Dinsdag moeten wachten, tijdens de dag word ik afgeleid.

Door bezig te zijn tijdens de dag, maar bij nacht wanneer ik word vermoeid voel ik werkelijk de blootgestelde zenuw.

Deze laatste 2 nachten heb ik heel wat THC geïnhaleerd, een snoepje THC gegeten en diazepam genomen om te slapen.

Het heeft me bewust gemaakt hoe belangrijke tanden zijn, niet alle dingen kunnen eten die ik lust, zonder mijn tanden.

Hopelijk zal de tandarts iets kunnen doen en de tand bewaren, ik denk dit zal gebeuren.

Ik herinner me in de Jaren '60, trokken de tandartsen teveel alvorens het werd gerealiseerd het niet goed voor de gezondheid was.

Hopelijk op Dinsdag zal het worden opgelost.

No comments: