Saturday, January 21, 2012

Niet Makkelijk Om De Werkelijkheid Te Zien.



Alice Rahon

http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_Rahon

Gisteren middag was afschuwelijk en frustrerend; het was een reusachtige inspanning maar telkens had ik geen geluk.

Ik kreeg de curseur moeizaam naar de juiste plek geduwd, dan beroerde mijn pink toetsen op de linkerkant van het toetsenbord, dan ging vele anderen folders openen.

Totaal verduisterende mijn het schrijven, ik hield vol en proberede en proberede, het nam zelf één uur om één e-mail te schrijven.

Zo om de avond te redden, en kalm te blijven, moest ik ophouden, aangezien het mij te deprisieve maakte.

Ik zag geen punt in miserabel te worden, heb geprobeerd om te toejuichen dat morgen een andere nieuwe dag is, met nieuwe kansen.

Niet zeker ik was echt overtuigd, het is niet gemakkelijk om de werkelijkheid zo in mijn gezicht geduwd te krijgen  zoals gisteren.
      

No comments: