Monday, January 23, 2012

goed te herbevestigen.



Valentine Hugo
http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine_Hugo

Gevoelde verrassend vrij goed vandaag na een latere nacht; Ik ontwaakte plotseling in ongemak, wegens mijn bekken dat verdraaid was naar links en mijn romp dat naar rechts was.

Mijn hoofd volgde mijn bekken en leunde na rechts in een scherpe hoek, die niet comfortabel was zodra ik wekte.

Het is verbazend nog hoeveel beweging mijn lichaam heeft alhoewel ik mijn lichaam niet kan bewegen. 

Elke ochtend wanneer ik wek, ben ik nieuwsgierig waar mijn lichaam in de nacht is verschoven.

Toen ik mobiel was, zat ik nooit still voor zeer lang, ik sprong altijd op en deed iets, gewoonlijk zodra ik was gaan zitten.

Hoe ik wens ik kon weer rond opnieuw bewegen, oefen doen en mijn spieren kunnen voelen, een groot gevoel.

Ik ging eens elke week sporten, schijn nu ongelooflijk, en kon bijna iemand anders zijn en niet mij.

Mijn leven nu is nu zo verschillend; ondanks alles ben ik nog gelukkig in leven te zijn, goed te herbevestigen.

No comments: