Thursday, January 19, 2012

Wij Zullen Zien Wat In April Gebeurt.

 
Toni Del Renzio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toni_del_Renzio

Vandaag is begonnen met een telefoongesprek van een bloemwinkel die riep om te zeggen zij probeerde een boeket gisteren zonder succes te leveren.

Geen wonder zij hadden ons huis nummer verkeerd, geen verrassing dat wij niet werden gevonden, gelukkig konden zij ons telefoneren.

De bloemen werden geleverd vanochtend, zij zijn werkelijk mooie, een zeer grote bos van schitterende rode tulpen, Aud, de zuster van Richie stuurde ons deze mooie verrassing.

Een echt verrukkelijke verrassing, een aardige manier om de dag vandaag te beginnen.

De tweede gespreek was van Welzorg; zij wilden een Afspraak maken, het werd reeds gemaakt op Maandag door mijn ergotherapeut.

Iets ander gebeurde ik kreeg de datum voor mijn hoorzitting, om een beroep op het besluit van de raad een beroep doen om mij de airconditioning te weigeren.

Het zal in April zijn, ik kan ook daar zijn geen, dat had ik niet verwacht, wij zullen zien wat in April gebeurt.

No comments: