Wednesday, January 18, 2012

Tuesday, 17, January, 2012. Tandarts Bezoek..


Salad.
A tribute from Till Nowak
for Giuiseppe Archiboldo


weer Een vermoeiend dag vandaag, moest ik naar de tandarts gaan, ik boekte ik stadsmobiel, vorige nacht, en voor een verandering was de reis makkelijk geboekt.

Allen wat wij moesten doen, was vroeg opstaan, Richie was op om 06.00 zodat hij kon de honden naar het park nemen.

Dan kwam hij naar huis en douch en kleedde mij aan en ik zat in de rolstoel bij 09.30.

Dan kwam onze vriendin Cecile om op de honden te passen; verraste Tina ons eerder loops te zijn dan wij dachten.

Tina is luid, zij schreeuwt, en Cyril ook wanneer Richie gaat winkelen, en Marleen zal meedoen, wij wilden onze buren niet met hondoverlqst hinderen.

Geen problemen dank zij Cecile.

Droevig gebeurde niets bij de tandarts, mijn gebroken kies zou langer zijn dn mijn afspraak duren.

Zij zetten iets op en in mijn gebroken tand om pijn tegen te houden; Ik heb 3 afspraken voor meer pret, de veertiende en achtentwintigste van Januari en 6thMart.

Omdat niets veel werd gedaan, waren wij klaar om te gaan maar het was slechts 12 middags.

De mobiliteitsbus zou ons niet tot 13.00 halen, hoewel zij beloften zij zouden ons eerder halen, dan 13 uur, maar het gebeurde niet, zij doen het nooit.

No comments: