Monday, January 30, 2012

uitgaan en te genieten en zoveel mogelijk pret te hebben.




Edgar Ende.

http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende



Vandaag gebeurde weer veel sneller dan ik gedacht had, dit gebeurt de meeste weekends die altijd te spoedig beëindigen zijn.

Vorge nacht was ik overtuigd voor enkele uren dat het Zaterdag was na enkele een tidje  moest ik toegeven dat het Zondag was.

Grappig hoe dat altijd gebeurd, moet  zijn gebeurd sinds ik begon te werken in 1969 .

Duidelijk iets die mij elke week opnieuw verrast, het is nu een grap geworden die mij amuseert.

Dit is een zeer prettige Maandag geweest, het ging goed met mijn fysiotherapie, een goede sessie, maar het is vermoeiend.

 Daarna wilde ik het gemakkelijk nemen en behalve ontspannen en genieten van de dag met Richie en de honden.

Het is uiterst koud  geworden; de winter schijnt nu werkelijk op einde januari begin Februari te beginnen.

Hopelijk is deze winterperiode over spoedig zijn en de lente zal beginnen en ik kan buiten uitgaan en opnieuw genieten.

dit jaar ben ik van plan om uitgaan en te genieten en zoveel mogelijk pret te hebben.

No comments: