Sunday, November 15, 2009

En Bewolkte Dag Met Af en Toe Blauwe Hemel en Zon.















Een bewolkte dag vandaag maar af en toe was de wolken laag dunner geworden en toen was er blauwe hemel zichtbaar.

Ondanks de wolken, is het meestal zonnig geweest en nu is het al schemerlicht, de zon is nu weg, het is 16.24 en het zal spoedig donker zijn.

Onze goede vrienden van Wales zullen morgen hier zijn, wij verheugen ons allebei om hun te zien.

Plotseling is het een lange tijd tussen hun laatste bezoek, wij zagen hen het laatst in februari dit jaar, voelt als een eeuwigheid sindsdien.

Ging vorge nacht zeer makkelijk slapen en wekte ook opnieuw net zo makkelijk, scheen een lange tijd te nemen om opnieuw in slaap te vallen.

Op de een of andere manier begon ik te denken,en zodra dat gebeurt kan je slapen vergeten.

Haat dat gevoel van bijna weg vallen in slaap en dan op het laatste ogenblik werkt het niet en je ben nog totaal wakker en bewust.

Ik haat dat het gebeurde met mij en dat is natuurlijk geen manier om in slaap te vallen..

Het was zeer moeilijk om mijn gedachten uit te schakelen maar uiteindelijk is het gelukt en ik sliep goed.



No comments: