Tuesday, November 17, 2009

Goed Nieuws en niet zo Goed Nieuws.













Goed nieuws en niet zo goed nieuws, het goede nieuws is dat al onzer administratie is gedaan.

Het niet zo goede nieuws is dat ik niet naar het concert van Peter en de Test Tube Babies concert in de Melkweg deze zaterdag zal kunnen gaan.

Mijn rug spieren zijn niet sterk genoeg om lang genoeg te kunnen zitten, wat zeer teleurstellend is maar het is niet iets wat kan worden geforceerd.

Echt jammer aangezien het zeer goed concert is, maar wie weet komen zij volgende jaar weer.

Ik was er klaar voor geweest wanneer het concert in 3 weken was, dan zou ik goed kunnen zitten.

De bevestiging vandaag dat alles weer goed loopt, heeft me werkelijk een boost gegeven en ik denk dat ik vannacht zeer goed zal slapen.

Niets voor me om me ongerust te maken over, maar ben me zeker dat ik iets zal kunnen vinden.

Geen zin om iets te vinden om me ongerust te maken, heb besloten dat er beter dingen te doen zijn zoals als van vandaag genieten.

No comments: