Wednesday, November 11, 2009

Fijne Dag met Goed Nieuws.
















Heb mijn eoutine totaal veranderde vandaag, stond op om 12 uur middags, ik werd gehesen uit bed bij nadat ik mijn arm oefeningen had gedaan en Richie mijn been oefeningen en massage had gedaan.

Nadat ik gedouched en opnieuw droog was overgoten en aangekleed, werd ik gezeten in de rolstoel om mijn beenoefeningen met de Motomed te doen

Zodra het was beëindigd heeft Richie me in bed terug gezet en Ton kwam langs om mijn billen te bekijken, hij kon niets verkeerd zien er was geen teken dat zitten problemen veroorzaakt.

Hij wil dat ik nu elke dag twee uren zit, als ik na één uur vermoeid ben dan kan ik weer liggen en het andere uur later in de dag doen.

Misschien is het punk concert op 21 toch nog mogelijk, heb gezien dat ik een kleine aangepaste bestelwagen van lokal autohuur zoals Diks en Hertz kan huren.

In de volgende dagen wil ik me veel meer rond bewegen met de stoel, en misschien zelfs uit te gaan als het jasje spoedig aankomt.

Het is zeer interesant om meer van LDN te weten, heb behoefte om meer te weten over hoe LDN met weed reageert (THC)

Verheug me dat ik later opnieuw kan zitten.

Één ander goed iets was ik heb de post vandaag met Willes gedaan, leek een grote stapel maar veel was reclame en andere dingen die ik reeds had behandeld.

Alle rekeningen zijn betaald dus behalve een paar vragen is alles nu geregeld, zodat slaap veel beter word door het gebrek aan spanning.

Verheug me op een prettige avond hoopt je dag ook goed is geweest en je middag en avond ook fijn zullen zijn.

No comments: