Wednesday, November 25, 2009

Informatie van een Neuroloog.












William Blake.


Het was briljant Gareth en Paul, te zien, vreemd dat zij nu reeds huis in Wales zijn, hun bezoek aan Amsterdam was te snel over

Vandaag is het een natte en de winderige november dag, sliep vrij goed vorge nacht, denkt de lavendel olie me hielp me te slapen.

. Toen Richie het gordijn vanochtend terugtrok wenste ik dat wij de kleur van het glas konden veranderen.

Overtuigd dat roze ramen vrolijker zouden zijn tijdens de winter maanden, heb geprobeerd om Richie te overtuigen om transparant roze plastiek over de ramen te plakken.

Hij denkt niet het een goed idee is, echt jammer dat er geen manier is dat ik hem kan overtuigen.

Ton Peeks van het RCA (Revalidatie Centrum Amsterdam) kwam langs vandaag om de geheelde plek te controleren en opnieuw was hij zeer blij met hoe goed de huid eruit ziet.

Ik had verwacht van Dr. M. Temmings, de asistent van de neurologen van het OLVG Amsterdam te horen.

Hij had mij snel een mail gestuurd, toen ik om informatie over LDN vroeg..

http://deeyeopener.web-log.nl/eye_opener/2007/12/low_dose_naltre.html

Hij stelde voor dat ik of een afspraak bij de polikliniek maakte of ik kon een telefoon afspraak met hem hebben.

Ik mailde terug dat ik een telefoon afspraak met hem, Dr Temmings, zou verkiezen en direct kreeg ik een out of office reply, dat hij tot 16 november vrij was, en hoorde toen nooit meer iets.

Heb een paar mails sindsdien verzonden en kreeg eindelijk antwoord van Dr. Temmings vandaag, hij zegd nu dat ik het ziekenhuis moet bellen.

Wens had hij me dat op 10 november had verteld, en dan had ik dezelfde dag een aafspraak gemaakt.

Jammer dat er constante miscommunications zijn, vorig jaar vertelde me Dr. Temmings dat wanneer ik iets wilde bespreken ik hem altijd voor een telefoon afspraak kon bellen.

Morgen zal ik een telefoon afspraak maken, misschien zal ik met de Neuroloog Dr. Kalkers zelf maken.

Ik zal meer posten zodra ik Dr. Kalkers of Dr.Temmings heb kunnen spreken.

En wie weet, misschien slage ik erin dit keer om informatie van een neuroloog te krijgen.

Het is niet tot dusver niet gebeurd.

No comments: