Saturday, November 07, 2009

Abrupt wakker vanocthend.













Goed geslapen afgelopen nacht en sliep lekker lang, tot 10 vanochtend, toen hebben heftige been spasmse en arm krampen me abrupt gewekt.

Ik was onmiddellijk wakker, het was te heftig om het te negeren en verder te slapen.

Jammer aangezien ik graag nog voor een half uur had willen dutten voor dat ik volledig wakker was.

Heb veel pijn en heb meteen mijn arm oefeningen gedaan en daarna heeft Richie de been oefeningen en massage gedaan.

Het is vandaag een grijze, natte en koude dag; Amsterdam is vaak zo, soms het hele jaar door, maar vooral in de herfst.

Het was hier een zeer goede zomer dit jaar, vrij ongehoord voor hier; wij hebben werkelijk geen zulk een goede zomer hier gehad in jaren.

Het was vreemd om te horen dat onzer buur landen, een vreselijk nat zomer hadden, wij hadden regen hier verwacht maar het gebeurde gelukkig niet.

Het was verbazend hoe droog en heet het hier was; af en toe was het te vochtig toen het boven 30 graden was.

Dat maakte de hitte voor me ondraaglijk, ik denk dat ik niet de einige was die last van de vocht had.

Vandaag hou ik het kort, Richie gaat me nu douchen en na de douche ga ik in mijn rolstoel zitten en doe de been oefeningen voor 30 minuten.

Een goede vriendin van Duitsland is in stad voor het weekend, wij verheugen ons haar later vanmiddag te zien.

No comments: