Saturday, November 28, 2009

Zon en Wolken.












Art Nouveau.


Één minuut is het zonnig en de hemel is blauw en he volgende minuut is het bewolkt, met grote boze regenwolken.

Richie en de honden zijn naar het park in de hoop dat het prettig blijft; hoop dat mooi blijft,het is aardig voor de honden.

Zij hebben werkelijk een goede tijd in het park nodig, omdat zij niet zo0veel tijd krijgen wanneer het nat is.

Zij kunnen elk ogenblik kterug zijn,ik typte di9e woorden en de deur opende en de honden stormden na binnen gevolgd door Richie.

Zij zijn nu zeer gelukkig en ontspannen, zoals wij onzer honden willen hebben, Richie is na de markt gegaan via de dierenwinkel voor het favoriete voedsel van de honden, pens.

Het zitting gaat langzaam; toen ik vier uren dinsdag zat, ging het goed, de ander dagen was ik vermoeid geweest.

Dat kon ook het effect van de antibiotica zijn, die het lichaam to0taal verstoren.

Zodra ik alle antibiotica heb genomen moet ik ander tabletten nemen.

Richie is weg na de markt, en Spike baalt ervan en huilt een beetje in zijn bed.

Hij is net voor een uur in het park geweest, heeft een prachtige tijd heeft met zijn bal gespeeld, en toen hij thuis kwam kreeg hij koekjes maar dat is niet hoe Spike het ziet.

Het is opnieuw zonnig, laatste keer alvorens de zon voor de dag weggaat.


No comments: