Sunday, November 08, 2009

Zonnig November Dag.












Amsterdam Straat Kunst.

Wij hebben voetbal gekeken tot zeer laat, de later uitzending van zaterdag op BBC 2 TV, vóór de voetbal zagen wij David Haye winnen tegen Nicolai Valuvev.

Zeer goed geslapen tot ik door been spasmes en arm krampen wakker gemaakt werd.

Gelukkig stond Richie op en ik vroeg hem om THC voor me te halen, die me opnieuw liet slapen voor een paar uren tot 11.30.

Dan deed ik snel mijn arm oefeningen, wat een goed idee is, dan worden mijn armen uit uitgerekt en kunnen goed functioneren.

Tegen die tijd was het bijna 1 uur, en onze vriendin Antje kwam ons bezoeken; zij slaagde er niet in om het gisteren te doen.

Zij bracht ons en paar heerlijke traktaties van Duitsland dat wij later vandaag zullen genieten; het was werkelijk fijn om Antje weer te zien.

Dit keer introduceerde zij ons aan haar nieuwe vriend, Carsten, die een aardige man scheen te zijn.

Antje bezoekt ons één keer per jaar, zij belooft spoediger terug te keren, vooral aangezien haar dochter Ira werkelijk van haar kort bezoek aan Amsterdam genoot.

Hoop dat zij spoedig terug komen, en dat wij dan wat meer tijd hebben, deze keer konden zij slechts voor een uur blijven.

Richie kijkt na voetbal op de televisie, Hull v Sunderland, hoop dat Hull hun manager Phil Brown niet ontslagen.

Dat zou jammer zijn, angezien hij een goede manager is, hoop dat hij de tijd zal worden gegeven om te bewijzen dat hij inderdaad de beste manager is de Hull ooit heeft gehad.

Vandaag is een zonnige dag met mooie blauwe hemel geweest; de zon begint nu langzaam te verdwijnen omdat het reeds 4 uur is.

De schemerlicht zal spoedig beginnen te gebeuren en het zal zeer donker zijn, de wolken laag is weer teruggekomen.

Het zal spoedig de kortste dag en de langste nacht zijn, en na dat is het niet zo lang tot de dagen opnieuw langer zal worden.

En fijne perspectief.

No comments: