Thursday, November 19, 2009

Elektrisch Schokken.














Grappig hoe een slaap probleem plotseling en schijnbaar om geen reden gebeurt.

Gareth en Paul gaan olie voor mij zoeken, die helpen te ontspannen en slapen, Rain heeft me de lijst van ingrediƫnten in haar slaap oliƫn gestuurd.

Lavendel en bergamot zijn en paar, vroeger heb ik lavendel en valeriaan thee gedronken, misschien moet ik dat opnieuw doen.

Het is een luie en ontspannen dag vandaag, na mijn gestoorde nacht gisteren had ik het nodig.

Heb mezelf en paar keer wakker gemaakt, en natuurlijk zodra ik wakker was werd al de pijn voelbaar.

Elke uiterst kleine beweging veroorzaakte een spasmes of constante kleine krampen in mijn benen en kleine elektrische schokken in mijn vingers, handen en ellebogen.

De temperatuur moet milder midden in de nacht, of het was weer mijn MS, plotseling was ik totaal nat van de zweet, maar toen ik mijn armen over het dekbed deed was ik onmiddellijk koud.

Scheen de hele nacht door te brengen met mijn armen onder en boven het dek bed te doen,en elke beweging veroorzaakte krampen en spasmes en elektrische schokken.

Geen wonder dat Richie wakker is geworden , hij heeft thc vo0or mij gehaald en eindelijk sliep ik.

De wolken laag werd dunner en de zon kwam door toen Mathilde langs kwam voor onze fysiotherapie sessie van donderdag.

Altijd een goede sessie met Mathilde maar daarna moest ik het rustig aan doen en heb van de zon genoten.


No comments: