Thursday, November 12, 2009

Fijne Bezoek Vandag.













Weer goede nachtrust, hoewel ik een keer Richie in de vroege uren moest weken, denk dat het rond 4 uur was.

THC hielp me om vrij snel weer in te slapen, was verrast te horen dat het 11 uur was toen ik opnieuw wakker werd.

Heb vandaag gezeten, maar niet zolang ik eigenlijk wilde, maar ik kon niet langer zitten omdat wij bezoek zouden krijgen.

Het was zeer goed om Toos weer te zien, heb haar hier ontmoet in 1982, haar verjaardag is de dag na de mijne op 18 maart.

In tegenstelling tot een andere vriendin Lucy, die precies 6 maanden jonger is, en mij dat continu vertelde,heeft Toos gelukkig nooit gezegd dat zij een dag jonger dan me is.

Lucy hoeft dat niet meer deze dagen te zeggen, aangezien ik het al denk, zo werkt hersens spoeling.

Dat is hoe winkel ketens het ook doen, het was interesant te zien hoe hersen spoeling kinderen ook beïnvloedt.

Toen Carole en haar zoon op bezoek waren, waren wij verbassd te horen dat haar zoon slechts voedsel van Tesco wilde eten.

De gebakken bonen moesten het etiket hebben van Tesco hebben; hij hield ook van burgers van Burger King, en moest daar minstens één keer in de week gaan.

Hoorde zijn moeder jammeren over Burger King, toen zei ik dat ik benieuwd was waar hij het geld voor kreeg, zij bloosde, en liet het onderwerp vallen en haar zoon giechelde

Terwijl hij hier was lette hij op het koken van Richie, hij was vooral geïnteresseerd in hoe brood en pizza en roomijs werden gemaakt..

Het jaar erop waren pizza en salade met balsemiek azijn zijn favorieten en burgers waren niet meer ok.

Fijn om te denken dat mijn commentaar hem heeft geholpen om goed voedsel te eten.

Een zeer prettig bezoek met Toos, zij was hier voor bijna twee uren, was fijn om leuk met haar te babbelen en te lachen.

Fijn te zien dat zij er zo goed eruit zag, Richie en de honden gingen later na het park, helaas niet op de fiets omdat de lift niet werkte.

Verheug me op onzer eten later van bloemkool met kaas en gebakken aardappelen in de schil en tomaten en paddenstoelen en voor me twee lam worsten.


No comments: