Monday, November 23, 2009

Vreeslijke Natte Dag in November,







Roxy Paine.







Rachel Harrison.


Geen glimp van zonneschijn vandaag aangezien het sinds vorge nacht heeft geregend.

Vanochtend toen ik om ongeveer 9 uur wakker was, hoorde ik buiten heel wat lawaai.

Er was vreeslijk veel geluid van en heleboel boor machinen die tezelfdertijd werden gebruikt toen de regen even kort stopte.

In een pauze werd een container afgeladen van een vrachtwagen en met een knal op de grond gegooid was ergens dicht bij.

Omdat ik wakker was deed ik mijn dagelijkse arm oefeningen en Richie deed daarna mijn been oefeningen en been massage en dan was het was tijd voor mijn baclofen tabletten.

Ik had verwacht om een telefoongesprek van de medewerker van onze arts te krijgen, om me te laten weten wanneer de arts zou bezoeken.

Vandaag was de dag dat de catheter moest vervangen worden, iets waar ik me werkelijk niet op verheug.

Helaas gebeurde het vandaag niet, omdat Lisette me niet heeft telefooneerd had en ik dus niet het blaasontspannende tablet heb genommen.

Toen Dagma om 13.30 is verschenen moest ik haar vertellen dat het niet door kon gaan vandaag.

Zij zal terug komen morgen om de catheter te vervangen, prachtig nu kan ik me weer opwinden over de doktor’s bezoek morgen.

Hoop dat ik me niet teveel opwind hierover, heb me genug ongerust gemaakt afgelopen nacht.

Mezelf kennend ben ik zeker dat het gemakkelijk zal zijn voor mij om iets anders te vinden om mezelf ongerust te maken.

Afgelopen nacht was een goed voorbeeld van mijn deskundigheid, vlak voor dat ik in slaap viel begon ik over iets te denken.

Dat had natuurlijk het effect om me helemaal wakker te maken.

Ik leg wakker voor een hele tijd, en was zo gelukkig toen ik Richie hoorde opstaan en kon hem meteen vragen vcoor thc.

Richie heeft een heerlijke hutspot voor ons diner vanavond gemaakt dat wij zullen eten zodra hij en de honden van hun wandeling terug zijn.

Verheug me erop en op een prettige avond met mijn schat Richie.

No comments: