Sunday, November 29, 2009

Natte en Koude Zondag.














Beryl Cook.

Het weer is niet zo goed geweest hier deze laatste week; het regende telkens als ik na buiten wilde gaan.

Denk dat wanneer er geen droge dag is dat ik gewoon na buiten moet gaan, want in de herfst en winter regent het veel hier.

Ik vind het niet zo fijn om na buiten te gaan in de regen, niet gemakkelijk voor me aangezien de regen niet mijn favoriet is.

Hier is er veel regen en ik wil niet de hele winter binnen blijven.

Moet mijn warme kleren organiseren,het grootste deel van mijn kleren is nu niet meer geschikt.

De lycra bloezen zijn nu niet goed aangezien zij omhoog rollen en niet kunnen worden recht getrokken, niet zittend in een rolstoel.

Al mijn broeken zijn niet meer goed omdat zij in me snijden en achter zit de broek te laag.

In een rolstoel heb jij broeken nodig die compenseren.

Het grootste deel van mijn t-shirts zijn nu niet goed, shirts waar Richie bijna mij erin moet worstelen.

Denk nu dat dit de tijd is om mijn kleding weg te doen.

Eerst aan vrienden geven, dan in de kleren container.

Heb online voor rolstoel kleren #gekeken, wat ik heb gevonden is zo droevige, dat ik nauwelijks de beelden kon bekijken.

Zeer droevige en ouderwets de rolstoel mode.

Sommige websites hebben foto's van hun producten, It-Fits heeft hoofdzakelijk lijntekening van hun producten.

Deze slechte tekeningen geven je geen informatie over de kleren zelf.

Schijnt dat niemand heeft bedacht dat de mensen in rolstoelen niet alleen in alle maten en leeftijden, maar smaken zijn ook gevarieerd.

Maar zij hebben smaak niet iets wat schijnbaar indruk maakte op deze websites.

De websites die ik heb gevonden, schijnen allemaal zielige en onaantrekkelijke kleren te willen verkopen.

Het is jammer dat de rolstoel een belemmering is om goed gekleed te zijn.

Schijnbaar is het niet voldoende om gehandicapt te zijn, je moet ook zo gekleed worden.

Niet ik, ik wil nog steeds goed gekleed worden, en ga het ook organiseren.

No comments: