Monday, November 02, 2009














Was geen succesvol slaap nacht gistern nacht, moest Richie weken, het bleek 5.30 uur te zijn.

Na inhaleren van THC, sliep ik eindelijk, en sliep tot 8 uur, dus een paar uren, niet lang, werd door het blaffen van een hond en mensen die buiten spraken wakker.

Kon helaas niet opnieuw slapen, hoorde zo alle straat lawaai, zoals de glascontainer die zeer lawaaierig wordt leeggemaakt.

Dan meer luide gesprekken, de regen was duidelijk opgehouden en ondanks dat het
een bewolkte dag, was het prettig genoeg voor mensen om buiten te hangen.

Ik was niet te blij met het weer, aangezien ik zachte regen zou verkozen hebben die iedereen van de straat had gehouden.

Een beetje gemeen, maar na zulk een slechte nacht slaap was het begrijpelijk.

Voelde niet goed, niet mijn favoriete manier te voelen, haatte die gedachten, maar kon het niet veranderen.

Slaap was mijn doel en dat ontweek me.

Richie wekte rond 11 en heeft THC voor mij gehaald, de honden kwamen mee, en waren in goede vorm.

Toen Richie de gordijnen terugtrok, was het weer bewolkt en zag niet uit wanneer het vandaag zou veranderen.

De honden waren zeer energiek en hebben gespeeld met Richie en aangezien ik reeds mijn arm oefeningen had gedaan,m deec ik mijn armen onder het dekbed en ontspande.

Het was snel 2 uur en Mathilde was hier voor mijn 30 minieme oefeningen, die ook zo snel gebeurde.

Tijdens de oefenings werden de wolken dunner en blauwe hemelen verschenen en de zon scheen.

Nu is het 4.20 uur en de zon begint langzaam te verdwijnen, de herfst is echt hier nu, dagelijks daalt de temperatuur.

Ik houd niet van het feit dat de zomer over is en de dagen korter zijn en de nachten donkerder zijn, maar enerzijds is het goed dat het seizoen is veranderd.

Er is geen twijfel dat dit de herfst is, in tegenstelling tot vorige jaren toen het niet duidelijk herfst was, en alleen nat werd.

Heb besloten dat ik het zeer rustig opnieuw aan het zitten zal wennen.

Zou naar de punk concert gaan, maar gerealiseerd me nu dat 21 November niet genoeg tijd is om te wennen aan zitten zonder gevaar om de wond te heropenen.

Een concert van door Biffy Clyro in Melkweg begin December, is misschien en beter idee.

Zaag Biffy Clyro op de BBC TV in Later met Jools, vorige maand en vond ze goed.

Hoop dat het een goede dag was voor iedereen vandaag.






No comments: