Tuesday, November 03, 2009

Positief in het Hier en Nu.













Psychedelic Mushrooms


Gisteren zat ik voor 30 minuten en deed mijn been oefeningen met de Motomed, het ging zeer goed.

Was daarna vrij vermoeid en gelukkig om terug in bed te zijn, wij aten onzer avond eten en ontspanden met de TV.

Werkelijk aardig en ontspannen en klaar om te slapen toen wij ontdekten het bed niet onderaan zakte zodat zou kunnen slapen.

Richie drukte de groene knoop op de stop contact en niets, hij trok de stekker eruit en weer is niets gebeurd.

Begon zeer ongemakkelijk te voelen aangezien de positie teveel druk op mijn hals veroorzaakte.

Ik zei net of wij bellen de noods telefoon nummer van het bedden bedrijf of ik neem een slaappil.

Op dat ogenblik ging het bed plat, dankzij Richie die er 10 minuten herhaaldlijk op de handvat had gedrukt.

Nog een zakje thc en ik ging slapen, de honden zijn geslaagd om in de slaapkamer te blijven en wij werden drie keer door Spike wakker gemaakt.

Gelukkig kon ik telkens weer i n slaap vallen, wat echt briljant was, denk dat kwam door sucessvol zitten.

Vrijdag was ik te vermoeid en zaterdag zijn wij vergeten en de zondag durfde ik niet en zei dat het te laat was.

Wilde bijna gisteren ook niet maar Richie heeft me overtuigd dat het goed was en ik zat en het was goed.

Ben me nu bewuster dat ik het zeer langzaam en gemakkelijk het zal moeten nemen en mijn #z it tijd langzaam maar goed opbouwen.

Nu wil ik zeker elke dag zitten en in mijn eigen tempo zonder termijnen die me ongerust maken.

Tot gisteren toen ik zat, had ik een verstoorde nacht rust, realiseerde me vanochtend na een goede nacht slaap, dat het me van slaap had tegen gehouden.

Donderdag nacht had ik geen probleem om te slapen maar had een probleem vrijdag, zaterdag en zondag.

Moet me telkens aan herinneren dat dit gebeurt en ervoor zorgen om mijn goede bedoelingen werkelijk te maken alvorens ik kritiek heb op mezelf en geef mijn zelfvertrouwen een deuk.

Heb het meer nodig om mezelf op te bouwen en niet kaput te maken, wil werkelijk in het hier en nu leven en positief zijn en dan kan ik en zal ik van mijn leven genieten.

No comments: