Saturday, November 14, 2009

Zon en Blauwe Hemel in November.











Herfst.


Scheen in slaap te vallen, realiseerde me uren later, dat het niet gebeurde moest Richie voor hulp vragen.

Ging daarna spoedig slapen en sliep tot 11 uur, dat inderdaad zeer prettig was, toen ik wakker werd, dromde ik over het maken van brood mit zwart oog erwten!

Een vreemde droom, weet niet of ik zwarte oog erwten aan brood deeg zou toevoegen, lijkt me niet echt lekker.

Had een hash chocolade gegeten, maar het scheen geen effect te hebben, zodat na en aantal uren en ik sliep niet, heb ik Richie gewekt, om me een tablet te geven, dit scheen redelijk snel te werken.

Richie zegt ik viel onmiddellijk in slaap, zo snel na de tablet, denk dat de hash chocolade ook heeft gewerkt .

Zou kunnen gebeuren, toen ik me niet meer ongerust heb gemaakt of het niet wel of niet gaat gebeuren, dan gebeurt het juist.

Kon de uitstekende slaap verklaren die ik vorige nacht had, mij wekte niets meer, wat prachtig was.

Ik hoor gewoonlijk alles; kan erg frustrerend zijn, aangezien Richie dan niet even snel na het toilet gaan, zonder dat het me wekt.

Ik denk dat allebei werkten wat me een briljante nachtrust gaf.

Vandaag is zonnig met blauwe hemelen ondanks de voorspellingen van vreselijk weer, en het gieten van regen samen met hoge winden.

Tot dusver geen regen, enkel blauwe hemelen en af en toe een witte pluizige wolk en een eeuwig durende lijn van kleine Koolmezen en Blauwe Mezen die op zoek zijn na noten bij de vogel voeder en landen en vertrekken zeer snel.

November tot februari en maart zijn de hoogste bezoeken tijden bij de vogel voeder, na maart zijn de vogels meer geintreseerd in insecten.


No comments: