Friday, November 06, 2009

Geen Zon buiten, wel Zon binnen.















Gisteren moest ik bellen met het bed bedrijf Revacore, om de problemen te melden met het bed,dat niet vlak wide gaan.

Het is een zware beproeving om dit bedrijf te bellen, voelt alsof ik word ondergedompeld in stroop, het is altijd een zoete stem (de stem van iemand die met een idiot spreekt) die probeert om te weten te komen wat mijn probleem is.

Ik vertel haar dat het bed niet vlak wil gaan en zij verhoord mij, hebben wij op de groene knoop gedrukt en hebben wij het uit de stopcontact gehaald en weer in gedaan.

Zij schijnen nooit te geloven dat wij de correcte procedure hebt gevolgd.

Droevig gebeurt het telkens weer en wanneer ik meteen zeg wij hebben de procedure gevolgd dan duurt dit gesprek nog langer.

Het voegt gewoonlijk 5 tot tien minuten aan het gesprek toe, dat slechts een snelle telefoon gesprek zou moeten zijn, om de feiten te bevestigen en een bezoek te organiseren.

Dit keer heb ik geen informatie gegeven, tot ik gevraagd was, en onze `conversatie’ was slechts 10 minuten, eerst haar kruisverhoor tot zij was tevreden dat alles klopte.

Zij beloofde dat ik, zal gebeld worden wanneer de engineur langs kwam, uren later heeft en ongeïnteresseerde iemand door gebeld dat de ingenieur tussen 8am en 12am de volgende dag zou komen.

Heb het kunnen veranderen van 10 tot 11 uur, wat beter was voor ons, alhoewel 12 uur perfect zou geweest zijn.

De ingenieur was verbaasd dat hij hier opnieuw was en zo spoedig, aangezien hij een nieuwe hand bediening had langs gebracht op 17 September.

Toen hij zag dat de enige manier voor het bed om vlaak te gaan was tegelijkertijd op een andere functie tezelfdertijd te drukken was hij echt verbaasd.

Deze ingenieur is een zeer aardige mens, hij is een prettige afwisseling van de velen onplezierige mensen, die voor gehandicapten zogenaamd werken.

Het lijkt erop dat kwetsbare mensen hun doelwit zijn, zodat een aardige mens zoals deze ingenieur van Revacore een echte wonder is.

Hij is hier drie keer nu geweest en telkens is het plezierig, het is fijn om vriendelijk te worden begroet en het probleem word direct voor ons opgelost.

Het is een grijze bewolkte dag met de zon achter de wolken; denk dat wij geen zon en blauwe hemelen zullen zien vandaag.

Voel zo goed en verfrist door de goede nacht rust, geen zon buiten word gecompenseerd door de zonneschijn van mijn schatten hier binnen.

No comments: