Thursday, November 05, 2009

Goed Advies van een Goede Vriend.















Heb gisteren zeer goed advies van een goede vriend gehad, waar ik zeer dankbaar voor ben, hier is zijn advies;

Hoi Herrad,
Ik heb je blog gezien. Het ziet er goed uit, veel mooie foto's. Je dagverhaal is steeds weer aangrijpend maar een klein puntje van kritiek: je Nederlands is niet altijd goed te volgen. Ik denk dat je er goed aan doet om minder te schrijven en daar dan iets meer aandacht aan te geven. Denk altijd: ""zeg ik het zo goed?""
Je maakt namelijk veel kleine foutjes. Jij schrijft: Denk het tonen aan me van de post vlak voor dat wij gingen slapen was geen goed idee. Je moet dan schrijven ''Ik denk dat het tonen van de post zo vlak voor dat wij gingen slapen niet zo'n goed idee was.
Je weet wel hoe het moet. Iets meer aandacht aan minder tekst en je heb meer lezers.

Veel schrijfplezier
liefs
Louis

Ik heb het stuk van gisteren nogmaals bekeken en Louis had gelijk, heb gisteren niet veel aandacht aan besteed, was met teveel zaken tegelijkertijd bezig.

Dat is geen goede idee, goed dat Louis het gisteren las en mij gelijk een mail gestuurd had, het is altijd goed om goede feedback te krijgen.

En kritiek is goed wanneer het nuttig is, en Louis heeft gelijk ik weet het wel, moet mezelf alleen de tijd voor geven om het goed te doen.

Mijn intentie is om goede stukken zowel in het Engels als in het Nederlands te schrijven en gesterkt met Louis advies zal ik mijn best doen.

No comments: