Monday, November 16, 2009

Rare Dromen.















Heb uren over gedaan om te slapen, als mijn waarneming correct is schijn ik vaak surreal gedachtes te hebben nachts.

Zodra ik begin te denken, is slaap bijna een onmogelijke droom, vind dat het frustrend om eindeloos slaperig te zijn zonder in slaap te vallen..

Maar telkens is het een vals alarm was en ik kon niet slapen, lag hier met mijn ogen dicht.

Wekte tot slot Richie en vroeg THC, die me niet scheen te helpen om te slapen.

Wist dat ik geslapen had, toen ik door een reusachtige been spasmse en arm krampen werd gewekt, het gebeurde toen ik nieste.

Een weer deze ene droom, waar ik de nieuwe appartment van Richie voor hem organiseer.

Wanneer ik dood ben moet Richie uit deze ppartment verhuizen, aangezien het voor iemand in een rolstoel is, hij zal een jaar de tijd hebben om een andere huis te vinden.

Omdat ik zeker ben dat hij niet hier graag zonder me wil zijn en in het weten dat hij na een jaar moet verhuizenmoet, is denk ik afschuwelijk voor hem.

Beter voor hem om snel te verhuizen dan het over je hoofd te hebben.

In mijn droom, onderzocht ik dit goed en kwam te weten dat onze verhuurder een paar appartmenten voor mensen in deze situatie heeft.

Zij konden Richie iets op het kanaal dicht achter waar wij nu wonen, met een kleine tuin.

Zo goed voor zowel Richie als de honden zijn, op de een of andere manier heeft deze droom me gerustgesteld dat mijn schat ok zal zijn.

Lees ergens onlangs dat het gemakkelijker is voor die iemand die eerder sterft, veronderstellen dat dit waar is.

Wens werkelijk dat ik nu kan ophouden me ongerust te maken over mijn schat Richie en hoe het zal zijn wanneer ik niet hier ben.

Gissing kan ik niet en dat is mijn antwoord, ik zal niet hier fysisch zijn om even iets voor mijn schat te doen.

Moet stoppen met deze gedachten, zij zijn te pijnlijk.

De enige goede oplossing is dat ik niet sterf en in plaats daarvan bleef voor altijd leven.

En op een bepaalde manier zal ik ook voor altijd leven, zolang ik door mijn schat en andere vrienden word herinnerd.

Dat is hoe wij allen onsterfelijkheid bereiken.

In het hier en nu geniet ik van de laatste stralen van zonlicht en luister hoe Richie de banjoukelele speelt.


2 comments:

Annemiek said...

Hoi Herrad,

Ik heb ook regelmatig rare dromen. Soms is het de bijwerking van een medicijn.
Ik kan me trouwens je gedachten en zorgen over de toekomst van Ritchie, zonder jou,heel goed voorstellen.
Liefs

Annemiek

Herrad said...

Hi Annemiek,
Bedankt voor je bezoek.
Liefs,
Herrad