Sunday, November 01, 2009

Het is al 1 November.









Na alle activiteiten van de week ben ik vandaag zeer moe en langzaam, gelukkig waren er geen luide feesten vorige nacht om het moeilijk te maken voor mij om te slapen.

Het is een rustige dag, heb alle blogs bezocht die ik volg, ben nu bijna te vermoeid om een post te schrijven.

Wilde nu snel iets schrijven en morgen zal ik meer schrijven, heb zeer genoten van het lezen van de ander blogs.

Het is zeer goed geweest en zeer inspirerend en heeft veel gedachtes teweeg gebracht.

En aantal van de blogs had ik een lange tijd niet bezocht.

Wat droevig was, is dat en aantal blogs niet meer bestaan, ik zal ze missen

Het is hier vandaag een bewolkte, grijze en regenachtige dag geweest.

Hoop dat het een fijne Halloween weekend is geweest voor ieder.



No comments: