Friday, November 20, 2009

Dit is het.












Vorge nacht heb ik goed geslapen, aardig voor de verandering, hoop spoedig weer zonder enige probleme altijd goed te kunnen slapen.

Zodra ik vanochtend wakker was voelde ik al de pijn weer en begon zacht te huilen, ondanks dat ik stil probeerde te huilen, heeft Richie mij toch gehoord en kwam naast mijn bed, om me te kussen en mijn hand te houden.

Spike en Marleen kwamen binnen stormen zodra Richie de deur voor de woonkamer opende.

Die honden hadden mij ook gehoord, en Spike kwam na binnen met een reeks dramatisch piepen.

Zij zijn zeer lieve kleine honden en schijnen zeer betrokken met mij te zijn.

Ik ga een vriendin vragen om de essentiële oliën, die Rain mij de namen laatst stuurde om me te helpen slapen.

Bergamot, lavendel, mandarijn, Chamomile, Marjolijn & Spikenard.

En de essentiële oliën die de Rain vond dat voor spierkrampen goed zijn:

Voor Spier Spasmes:

5 drops Marjolijn
3 drops Rozemarijn
2 drops Lavendel
2 drops Sinas

Meng de essentiële oliën en voeg en 1 ons van zoete amandel olie toe.

Ik denk dat ik zal beginnen om kruiden thee opnieuw te drinken, zoals valeriaan en kamille drinken en een beetje THC.

Vandaag begonnen met blauwe hemelen en zonneschijn en toen kwamen en paar wolken.

Binnen ongeveer 30 minuten was de wolken dekking uiterst dik en het werd het donker en begon het te regenen.

Het heeft de hele dag niet opgehouden, wat de honden helemaal niet blij heeft gemaakt; Marleen hield op na buiten te kijken zodra de regen begon.

Zij heeft snuivend haar afkeuring laten merken, en liet niemand van ons in twijfel dat wij verantwoordelijk waren voor het weer.

Het was natuurlijk al onze fout, jammer want zij waren zo gelukkig en speels toen het een aardige dag leek te zijn.

En toen hebben wij de regen besteld.

Verbazende karakters onze honden, gissing zijn zij allen, blij kregen wij hen, het is goed geweest dat wij hun en nieuwe huis gegeven hebben, en hen leren kennen en te waarderen.

Ik bewonder de optimisme van honden, denk dat zij ons een goed les van kunnen leren en dat is in het ogenblik te leven.

Wat zij zeer goed doen

No comments: