Friday, March 19, 2010

Arme Spike











French Art


Na 2 mooie dagen was vandaag moeilijker is, Richie nam Spike na de orthopedische dierenartsen voor zijn eerste van twee knie operaties

Het was zeer snelle Richie nam hem voor 9 uur en kwam naar huis rond 10 uur en om 13.00 belden zij om te zeggen dat Richie hem kon halen.

Richie ging Spike meteen halen, hij belde om mij te waarschuwen dat Spike veel laawaai maakte, doordat hij een injectie kreeg hem uit de methadon te ontwaken.

Toen hij aan kwam bij de dierenarts kon hij Spike van buiten horen, het snelle afkicken van de methadon is erg pijnlijke, geen wonder dat Spike huilde.

Spike klonk een paar keer als Amerikaanse elanden een paar keer als een klein schepsel klinkt dat in pijn schreeuwt.

Arme Spike ik hoop dat hij snel pijn vrij is en zal genezen.

Door de methadon piept Spike nu de hele middag en avond, het is nu gelukkig ietsjes minder geworden.

Had natuurlijk geen erg in dat de bijwerking van methadon zo erg zijn

Voor mensen is het erg genoeg maar wij realiseren ons wat gebeurt en wat wij hebben genomen en hoe het ons zou beïnvloeden.

Maar een kleine hond in pijn na een grote knie operatie is een droevig gezicht en het geluid van zijn pijn is zo zielig.

Als Spike nog zo luid is straks wanneer ik wil slapen, zal ik weer een pil moeten nemen zodat ik kan slapen.

No comments: