Monday, March 08, 2010

Donkere Grijze Bewolkte Vochtige Dag.














Vandag is een totaal contrast met de zonnige heldere dag van gisteren, het is een donkere, grijze, bewolkte vochtige dag.

Het klassieke weer voor een maandag, ik zou graag één van die klagende arbeiders zijn die naar hun baan gaat.

Toen ik werkte verdwenen de weekenden altijd in dubbele tijd en wij waren terug op het werk binnen 5 minuten of zo lijkte het

Komisch genoeg gaat de tijd nog super snel, één minuut is het maandag en is Mathilda, mijn fysiotherapeut hier en voor ik het weet is het reeds donderdag en Mathilda is weer hier.

Heb behoefte om vrienden te organiseren om mij te komen bezoeken, heb onlangs geen bezoeken georganiseerd.

Wil actiever worden en vrienden laten weten dat bezoeken leuk zijn.

Het is belangrijk dat ik mijn vrienden op de hoogte hou anders maak ik geen goed gebruik van mijn vrienden.

Het is goed om vrienden te vragen wanneer je ze nodig hebt, en het is goed om te worden gevraagd.

En dat is een goede situatie voor iedereen.

Had een niet zo goede nacht afgelopen nacht, na dat ik zonder problemen elke nacht voor7 nachten goed heb geslapen was het frustrerend om niet in slaap te vallen.

Voor uren dacht ik dat ik in slaap viel maar telkens lukte het niet.

Het was een vreeslijk lange nacht, en op het moment dat ik insliep stond Richie op, hij zette de verwarming aan en begon met de honden.

Terwijl zij aan het spelen waren deed ik mijn arm oefeningen, die vandaag zeer pijnlijk en stijf.

Nadat heel wat lawaai en activiteit waren Richie en honden plotsling stil en ik realiseerde mij dat zij op dat ogenblik in slaap waren gevallen en ik ook.

Het was goed om wat extra slaap te krijgen, deed mij zeer goed.

Misschien zal er later zon zijn, wie weet het kan op elk ogenblik gebeuren en ik ben bereid om van het ogenblik te genieten.


No comments: