Tuesday, March 09, 2010

Eindelijk Lente weer.














Weer is een nieuwe week begonnen, gisteren was het grijs en koud, mijn fysiotherapeut, Mathilda heeft verteld dat er een dunne laag van sneeuw gisteren ochtend was geweest.

Zij was geschokt toen zij de gordijnen open trok en de sneeuw zag, gelukkig een later uur zag zij dat het gesmolten was

Moet haar ongerust gemaakt hebben, er was namelijk een kans dat zij van haar fiets opnieuw kon vallen.

Mathilda viel van haar fiets op het ijs en brak toen haar pols; zij miste geen zitting met me niet.

Waardeer haar bezoeken, ben van mening dat regelmatige fysiotherapie goed schijnt te zijn voor me, het heeft me zonder twijfel geholpen.

Had een leuk telefoon gesprek van mijn adviseur Michelle van ARCA, zij belde om haar vakantie tot na Paas door te geven.

Grappig dat zij geen bericht achter wil laten, dus kan ik haar nooit bellen jammer.

Zij heeft een vakantie op 24 Maart en wilde mij het laten weten, hoopte dat zij een nieuwe

Fijn om met Michelle te spreken.

Vandaag is een zonnige dag, blauwe hemelen en een gevoel dat de lente eindelijk hier is.

Ik kan zien dat de verandering in het weer veel door de honden wordt gewaardeerd, zij lopen ontspannen rond.

No comments: