Sunday, March 07, 2010

Vandag Schijnt de Zon.













Werd plotseling wakker vanochtend, ongelooflijk maar ik had geslapen tot 12.30.

Dan kreeg ik een krachtige schop van een been spasmes, dat mij bewust maakte dat mijn armen stijf en pijnlijk waren

Zo pijnlijk dat ik de hulp van Richie nodig had om mijn armen van het dekbed vrij te krijgen zodat ik kon beginnen mijn arm oefeningen te doen.

Maakte heel wat lawaai aangezien ik in pijn jammerde en het nummer van de oefening die ik deed.

Heb opgemerkt dat mijn wijsvinger was begonnen een probleem te zijn, ik kon niet op de muis klikken.

Een statisch beeld is interessant voor een kort ogenblik maar dan wordt het saai, gelukkig dat ik erin slaagde om mijn wijsvinger ertoe te brengen om een paar keer te klikken.

Ik was blij dat mijn wijsvinger werkte zodat ik mezelf kon amusieren terwijl Richie en de honden naar het park gingen.

Het was een groot uitje voor Spike, was zijn eerste uitje in zijn favoriet park, waar Richie hem elke dag met Marleen nam voor hij in de bench moest blijven..

Spike had zijn eerste wandeling zonder riem gehad op de weg na huis van de dierenarts vrijdag.

Gisteren was de eerste keer dat de twee honden samen konden lopen en spelen buiten in het park.

Beide honden waren zeer gelukkig toen zij terugkwamen, zij liepen blij de slaapkamer in en lieten mij zien hoe blij zij waren.

Eerst liepen zij rond met hun speelgoed en toen renden zij weg na de keuken voor hun eten.

Na het eten eisten zij hun spel met Richie en haalden hun speelgoed en Marleen stond voor Riche en schudde haar varken in zijn gezicht.

Toen hij het andere eind van het stuk speelgoed pakte was het spel begonen en Spike begon zijn speelgoed te schudden.

Het leek alsof hij scheidsrechter was in het spel tussen Richie en Marleen; hij deed dit op zijn eerste dag met ons in 2002.

Wij realiseren ons veel later hoe goed het was dat hij zijn speelgoed in zijn mond te houden en te schudden tijdens dit spel.

Één keer deed hij het zonder een stuk speelgoed in zijn mond en hij begon te blaffen, door het speelgoed word zijn blaffen gedempt.

Zodra wij dit opmerkten zorgden wij altijd ervoor dat als hij geen stuk speelgoed had wij een voor hem zouden hebben.

Wij hebben twee weken vóór de eerste operatie op 19 maart, tijd om onze kleine held te laten genieten van veel wandelingen en spelen met Marleen in het park alvorens hij weer in de bench moet blijven voor 6 meer weken om te herstellen.

Voor 19 maart kunnen wij onser Spike veel plezier geven en vandaag schijnt de zon en het is zeer koud perfect weer voor honden om in het park te spelen.

No comments: