Tuesday, March 16, 2010

Blauwe Hemel en Zonnenschijn.













Goed geslapen ook al leek het dat ik vaak wakker lag, het was elke slechts voor een ogenblik.

Voelde mij goed gisteren na mijn afspraak met Johanneke, aardig om een prettige, efficiënte persoon te spreken.

Een zeer nuttige vergadering, Johanneke is met een lange lijst van dingen weg gegaan die zij voor me zal uitzoeken.

Het was mijn eerste vergadering met haar na dat ik was geïntroduceerde door Ludwine.

Was grappig om op te merken, dat ik een beetje voorzichtig was aan het begin, maar tegen het einde van onze bespreking was het zeer vriendelijk geworden tussen ons.

Het was enigszins ongerust makend dat er weer en nieuwe persoon betrokken was.

Johanneke was zeer aardig, zij gaat kijken of het mogelijk is dat de dusch stoel voor mij word aangepast.

Dat zo fijn zijn aangezien het voor me te groot is;

Dit was in orde terwijl ik nog rechtop kon zitten, nu ik dat niet meer kan doen is het niet goed dat ik zo hang in de douche stoel.

Dit kan niet en heel misschien heeft het geen goed effect op de kleine wond.

Morgen zullen wij zien of dit en effect op de kleine huid scheur heeft, Ton gaat niet alleen de kleine wond controleren, maar hij gaat ook controleren hoe Richie mij uit bed hijst en mijn broek uittrekt

Hij zal het gehele proces controleren om te zien of hij iets ziet dat kan verklaren waarom de kleine scheur nog niet goed hield.

Ik had de kans toen ik Ton gisteren telefoneerde, dat Ton donderdag zou komen in plaats van woensdag, maar heb uiteindelijk voor woensdag gekozen.

Onlangs probeer ik dingen meteen te doen wanneer ik ze organiseer, in plaats van te veel dingen uitstellen.

Vandaag was het betere weer, eerst waren er grijze en dikke wolken toen Richie die gordijnen opende vanochtend.

Die vertrokken rond de middag en het was mooie zonneschijn en blauwe hemelen geweest, wat mij goede hoop geeft dat het morgen goed weer is voor mijn verjaardag.


No comments: