Sunday, March 21, 2010

Zonnige Zondag.











Swedish Art.

Gisteren was een goede dag, Richie en ik hebben de laatste dag van de Rugby 6 Nations Championship gekeken.

Het was goed, wij hebben mijn routine georganiseerd zodat Richie mij douchte zodat wij erin slaagden om elk spel te zien.

Wij hebben ook Match of the Day, de voetbal programma op BBC gezien en daarna begon ik mij zeer ongemakkelijke te voelen.

Het voelde als kon ik in vlammen barsten, van zeer gelukkig en comfortabel na mijn douche en een heerlijk diner en de voetbal was ik plotseling zeer ongelukkig.

Bij eerste blik scheen er geen probleem met de katheter te zijn, de zak was half vol en er scheen een stroom te zijn.

Richie dacht dat de ruimte benauwd was en opende de raam, dat was goed ook drank ik een glas thee en ook dat hielp maar een klein beetje.

Maar niet voldoende, want ik voelde mij nog steeds niet goed, het hielp maar ik voelde mij nog steeds niet lekker.
.
Richie controleerde de katheter en er was een uiterst kleine knik en zodra dat dit was weg verholpen vulde de katheter zak helemaal.

Toen pas begon ik mij beter te voelen, en kon proberen te ontspannen, Richie was prachtig en verwijderde mijn zwetende vest en sponste me af en droog me en trok mij een droge vest aan.

Probeerde om terug in de ontspannen staat te komen waar ik was voor deze „crisis“ gebeurde en het scheen te werken, sliep bijna in tot het licht uitging.

Zodra het licht uitging, klikten mijn hersenen aan en terwijl ik niet bewust was van gedachten kon ik niet slapen.

Na uren wakker te zijn wekte ik Richie voor een zak van THC, dit ontspande mij.

Gevoeld alsof ik sliep maar tezelfdertijd scheen ik bewust te zijn van alles rond me, waarschijnlijk gewoon een lichte slaap.

Been spasmes wekte mij en tegelijkertijd hoorde ik Spike wakker worden en hij begon ook met pijn te jammeren.

Richie stond op en kwam na ons toe, eerst ging hij Spike kalmeren en dan haalde hij mij een zak van THC die ik met een mooie kus kreeg.

Na een paar zakken van THC deed ik mijn arm oefening en Richie mijn been oefeningen en de massage, die heel veel spanning weg neemt.

Richie masseerde ook mijn handen en deed de granaat appel handcreme op mijn handen die ik voor mijn verjaardag kreeg.

Slikte mijn Baclofen tabletten met vers geperste appelsap, en Richie en Marleen gingen naar het park.

Marleen keerde uiterst gelukkig terug en heeft mij lpaten zien hoe gelukkig zij was na spelen en zwemen in het Rembrandtspark.

Spike en ik waren allebei ontspannen was blij dat Spike niet protesteerde toen hij zag dat zij gingen wandelen zonder hem.

Het is mooi weer, het begint Lente te worden, het is een glorierijke lentedag, en ik geniet van de blauwe hemel en de zonneschijn.

Al dat en voetbal ook, Liverpool tegenover Manchester United, hoop dat Liverpool het wint, het is goed begonen want Torres had een doel voor Liverpool binnen de eerste 5 minuten.
.
Kom op Liverpool.

No comments: