Friday, March 26, 2010

Meer Zon Binnen Vandaag Dan Buiten.













Er geen mooie zonneschijn zoals de afgelopen dagen, tussen 10 en 11 was er een glimp van zonneschijn van achter de wolken maar wat droevig was, geen directe zon vandaag, het bleef grijs en nu regent het.

Maar ik let er niet teveel op, aangezien er opnieuw een glimmer van zon was toen ik zeer ontspannen uit de douche te voorschijn kwam.

Richie haalde de Motomed van de andere kamer en zodra ik begon de oefeningen doen, had hij een grote verrassing voor me.

Gisteren ging hij naar het tuin centrum en kocht voorjaar planten, en plante twee troggen van de lente bloemen hier in de slaap kamer.

Nu heb ik gele narcissen, primula's, pansies, lavendel en buiten op de vensterbank achter Spike’s bed zijn er pansies en primula's.

Hij heeft mij ook een mooie gele orchidee gekocht, de kleine gele bloemen lijken op kleine gele vlinders, en het is erg mooi.

De bloemen zijn werkelijk schitterend en de lavendel ruikt heerlijk en de drie rozen die Cecile mij voor mijn verjaardag gaf zijn nog mooie naast de andere planten..

En de hibiscus dat Willes, onze prachtige buur mij voor mijn verjaardag gaf is nog beter met de andere planten.

Maakt zo veel aardiger de slaapkamer kijken, vindt werkelijk als de lente nu is gekomen en wanneer de gele narcissen het werkelijk zullen aangekomen zijn voor me tot bloei komen.

Net toen ik terug in bed was kwam Marianne op bezoek en bracht zonneschijn met haar mee,
de honden blaften op het moment dat zij aan belde toen zij haar stem hoorden waren zij blij.

Spike is in goede vorm, moeilijk te geloven het er slechts een week verlopen is sinds de operatie, maar hij kan nu al bijna op zijn geopereerde been staan.

De wond is goed aan het hielen en lijkt gezond, de hechtingen worden maandag uit geknipt, en volgende week misschien voor vrijdag kunnen wij de plastiek emmer op zijn hoofd weg laten.

Het is prachtig de voor uitgangs dat Spike heeft gemaakt en enkel in één week, vooral na hoe vreselijk de nasleep van het verdovingsmiddel voor de kleine hond was. Geweest.

Zeer geïmponeerd met hoe vrolijke Spike is en hoe goed en snel hij zich aanpaste aan het lopen op 3 benen.

Hij toonde ook aan hoe knap hij is, hij gebruikt de plastic hoofd emmer om zijn koekje en of kruimels op te scheppen als zij uit zijn mond vielen.

Zo ondanks gebrek aan zonneschijn buiten was er een overvloed aan zon binnen vandaag voor mij.

No comments: