Tuesday, March 30, 2010

Wij zullen het zien.











Pablo Picasso.


Richie heeft een video gemaakt van mijn ochtend arm oefeningen, het ziet er misschien niet indrukwekkend uit, maar deze oefeningen hebben mij weer arm spieren gegeven.

Vlak alvorens ik begon de arm oefeningen te doen, had ik plotseling opgemerkt dat mijn armen dun waren geworden, en ik had in feite bijna geen spieren.

Ik begon elke ochtend 30 minuten arm oefeningen te doen, ik doe 12 oefeningen en herhaal elke oefening 12 keer, en het verschil is merkbaar.

Het is verbazend hoe efficiënt de uitoefening zijn, wat uitstekend is, aangezien een kleine dagelijkse input me zulk een goede terugkeer geeft.

Vandaag haalde mij Richie uit bed en in de douche in een vlotte en snelle handelingen die goed ging.

Eens in de douche ruimte knipte hij mijn haar, iets waar ik tegen op kijk, wanneer het gebeurd is het fijn.

Spike en Marleen doen altijd hun best om ons te verleiden met hoe leuk zij spelen, zij zijn op hun leukst en het meest speels speciale op het moment dat Richie met mij bezig is, zelfs in zijn bench zal Spike zijn best doen onze aandacht te krijgen.

Welke hij van ons allemaal krijgt, hij is in goede vorm en nog beter sinds zijn afspraak met de orthopedische dierenarts gisteren.

Fijn om van Richie te horen hoe tevreden de dierenarts was met de vooruitgang van Spike, hij is ongeveer 5 dagen voor waar de dierenarts dacht hij zou zijn.

Richie werd het advies gegeven om zo langzaam mogelijk met hem te lopen zodat hij heel langzaam begint te lopen op zijn zere been.

Spike heeft zijn eigen routine bedacht, hij hangt terug en dan haalt hij Richie in met spoed op zijn 3 poten.

Wat moet jij met een hond zoals behalve hem bewonderen en lief zijn voor hem en genieten van zijn verbazende geest, hij is echt een fijne hond.

Nog is geen zonneschijn vandaag, het is bewolkt, saai en koud met uitbarstingen van miezerige regen en geen teken dat het weer aardiger word vóór het eind van de middag..

Wie weet is het prettig weer morgen, wij zullen het zien.





Modern Lovers: Pablo Picasso.



No comments: