Thursday, March 25, 2010

Meer Zilveren Voering.













Was zeer blij met de mooie commentaren over mijn schat Richie, waardeerde hen werkelijk zeer, ben er helemaal mee eens dat mijn schat al de erkenning en lof krijt die hij kan.

Hij verdient het en meer voor de manier dat hij voor mij zo zeer goed verzorgd, en met zo veel liefde, vriendelijkheid en zorg en aandacht.

Mijn leven is zo verschillend nu sinds de diagnose van MS, maar door Richie wordt het nog steeds gevuld met liefde en lachen.

Wij houden ervan om tijd met elkaar door te brengen, en samen over alles te spreken en de wereld terecht zetten.
.
Vandaag heb ik hem gevraagd mij uit bed te halen zo spoedig mogelijk en mij douchen aangezien ik wekte en mijn t-shirt was totaal getranspireerd en ik was vochtig en klam.

Richie was een schat, hij nam de honden na de honden wc en zodra hij terugkeerde heeft hij mij na de badkamer gebracht.

Daarna deed ik mijn been oefeningen op de Motomed en was terug in bed zeer ontspannen en klaar om mijn vriendelijke fysiotherapeut te zien.

Het is weer donderdag, Mathilde zal hier zijn binnenkort voor onze 30 minuten van oefening waar ik mij op verheug.

Morgen zal Marianne langs komen op bezoek, vandaag wacht haar schoon broer om te horen welk type van behandeling hij zal ontvangen.

Zeer moeilijk voor hem en zijn partner Irene, de zuster van Marianne, hoop voor hen dat de prognose voor behandeling positief is.

Jo is iemand die ik nooit heb gezien of zelfs gesproken maar ik heb het gevoel dat ik hem ken; hij heeft mij en aantal e-mails en zeer nuttige links voor audioboeken gestuurd..

Hij zegt altijd hello en stuurd mij groeten via Marianne, zodat ik echt het gevoel heb hij is een goede vriend is, dat is Marianne zeker.

Ton Peeks van het RCA kon deze week niet komen in plaats daarvan komt hij hier volgende week woensdag met Dr. Smits.

Richie vertelde mij afgelopen nacht dat het leek alsof de kleine wond beter uitziet, hij denkt er is vooruitgang.

Zo goed zijn als Ton en Dr. Smits ons goed nieuws konden geven volgende week dat zou prachtig zijn.

Ik ben bereid om na buiten te gaan zodra dat mogelijk is, in feite heeft Richie’s nieuws mij en enorme boost gegeven.

Meer zilveren voeringen voor mij.

No comments: