Monday, March 15, 2010

Zonnenschijn op Woensdag.














Vaak gaat de gedachte rond in mijn hoofd, dat ik niets doe behalve hier in bed lig, natuurlijk is dat niet de volledige waarheid.

Wanneer ik mijn emoties heb vrij gelaten, dat ik kan beginnen een lijst te maken van wat ik eigenlijk kan doen.
.
Het is net als de film het Life of Brian, waar zij vroegen wat hebben de Romeinen voor ons ons gedaan.

Wat een verrassing er was er een lange lijst van wat zij hadden gedaan.

Enkel als ik mij positief voel, dan ben ik geneigd om krediet te geven aan mezelf.

Wat me aanzienlijke bezorgdheid veroorzaakt, is het feit dat de extra tijd die ik in bed ben, wachtend op deze uiterst kleine scheur in de huid heilt niet goed is.

De spieren in mijn romp worden zeer slap, dat betekent dat ik niet meer rechtop kan zitten zonder adequate steun.

Ik heb nu constante aanpassingen nodig aangezien mijn houding de hele tijd veranderd.

Voor Richie is het werk harder geworden speciale aangezien hij nu meer werk heeft en aangezien mijn situatie verslechtert, ben zo blij hij het.

Had een zeer nuttige afspraak met Johanneke, mijn nieuwe ergotherapeut,

Zij adviseerde ons om een hoofdkussen tussen mijn voeten en het voet einde van het bed te zetten.

Om mijn enkels te steunen zodat mijn voeten omhoog richten en niet na de zij kant of punt voeten worden.

Deze kleine aanpassingen heeft reeds een groot verschil voor me uitgemaakt, dank zij Johanneke heb ik nu beter gezeten

Helaas is er nog geen zon het was een droevige, grijze donker dag met regen de hele dag, ben gecompenseerd door de honden die rond mijn bed speelden.

Hoop dat het weer verbeterd word en er is zonneschijn op woensdag voor mijn verjaardag.


unbshine On Wednesday.

No comments: