Wednesday, March 10, 2010

Weer een Winterse Dag













Heb goed geslapen maar helaas veel te vroeg wakker geworden, kon niet weer inslapen ook al deed ik mijn best.

Probeer het rustig aan te doen vandaag en niet te veel te doen wat mij aardig lukt,

Heb met een paar vriendinnen gesproken aan de telefoon wat fijn was, eentje Marianne, komt langs vrijdag.

Verheug mij erop enorm, fijn om een bezoek van Marianne te krijgen, kijk uit om haar nieuws te horen.

De andere vriendin is met gebroken enkel in een verzorgings huis tot zij weer kan lopen,
hoop dat het snel gaat voor Toos zodat zij snel thuis kan zijn.

Heb veellast van pijn vandag maar gelukkig helpt de thc thc.

Heb goede hoop dat Specsavers mijn ogen thuis kunnen meten, dat zo erg goed zijn , heb nu urgent een nieuwe bril nodig.

Ga nu radio luisteren en toe kijken wat onser honden Spike eln Marleen doen, er was af en toe een kleine flits van zon.

Het was weer een winter dag hier, ik hoop dat het morgen weer lente word.

No comments: