Tuesday, March 02, 2010

Zal van alle tekens van de Lente genieten.











Abstract Kunst.


Ik weet nooit vooraf wat ik zal schrijven, het gebeurt gewoon, ik begin te schrijven en in plaats van mij te concentreren over wat ik schrijf, en elk woord oppoets, laat ik de woorden gewoon komen.

Probeer niet te censureren, niet tot er werkelijk genoeg tekst is zodat ik het verhaal kan vertellen.

Soms wordt de structuur veranderd en de eerste zin wordt de laatste of anders rond.

Schrijven is zo veel gemakkelijker geworden, ik zie dat ik regelmatig stukken opnieuw bouw die ik heb geschreven.

Vaak schrijf ik overal in de tekst, wat belangrijk is dat ik op een of andere manier bij de laatste zin beëindig.

Vaak schrijf ik kleine stukjes die dan samen ‘ genaaid ’ worden.

Het is grote pret, ik doe het elke dag sinds over een jaar nu, in het begin, maakte ik mij ongerust over het schrijven.

Nu doe ik dat niet meer, verspil mijn tijd niet, deed dit zodra ik kon zien dat er een eindeloze schat van woorden was.

Voor me nu is het geen kwestie van kan ik schrijven, het is meer een kwestie van zal ik alles kunnen zeggen en schrijven wat ik wil.

Waarschijnlijk niet, kan niet veronderstellen dat ik ooit uit gesproken of geschreven ben Vandaag heb ik na BBC Radio 5 Live geluisterd , wat jammer is dat mijn favoriet programma niet meer gebeurd, nu Simon Mayo na een ander zender is verhuisd.

Het programma is nu gedaan door Richard Bacon, een ex Blue Peter presentator die kort uit gunst was gevallen, wegens het gebruiken van cocaïne.

En nu ruïneert hij de middag programma's elke dag van 2 uur tot 17 uur elke dag. behalve vrijdag.

Nu in plaats van een goed programma met Simon Mayo is er nu de mierzoete Richard Bacon, een programma waar je geen denk vermogen nodig heb.

Eén goed ding is het heeft mij totaal van de afschuwelijke pijn afgeleid die om mijn lichaam loopt.

Mijn vingers op mijn linkerhand stonden op en trilden hevig, dan ging de elektriciteit schokken door mijn hele lichaam.

De elektrische schokken zijn niet mijn favoriet; zij geven mij zeer onplezierig gevoel, blij dat het ook weer snel stopte.

Vandaag was telkens de wolken dekking even weg en er was een mooi blauwe hemel en zonneschijn.

Het was een mooi gezicht op de tweede dag van maart, hoop dat de lente nu langzaam aankomt.

Ik zal genieten van alle tekens van het voorjaar.





No comments: