Friday, March 12, 2010

Het Lijkt Op Winter Maar is Stilletjes Lente Geworden.












Heb een mooi Beautiful Blogger Award gehad van Lucy @ What is Left of a Whole New Life

http://whatlifeisabout-lucy.blogspot.com/

Ik genoot werkelijk van het samen stellen van deze post van deze woensdag, heb niet vooraf gedacht hoeveel werk het zou zijn.

Heb het in 3 of 4 stadia gedaan, aangezien ik niet 111 urls plus namen en blog namen allemaal in één keer doen.

Was wel heel leuk om te doen, ik houd zeer van delen en wanneer ik goede blogs vind wil ik dat met zoveel mogelijk mensen delen.

Was zeer geraakt door de prachtige reactie en de aardige commentaren die ik heb gehad,

Kan niet geloven hoe snel het vrijdag weer is; ben benieuwd of het sneller gaat wanneer ik mij niet ongerust maak, ik denkt dat het moet helpen.

Soms ging ik bijna vibreren met bezorgdheid over wat kon gebeuren.

Niet goed voor me om mij ongerust te maken, de fysieke gevolgen ongerust zijn niet fijn.

De andere dag toen ik bijna schreuwde van de pijn en mijn hele lichaam verkrampte.

Het voelde als een dwang jack.et is onplezierig en gecombineerd met het gevoel van een duik uitrusting

Wat een afschuwelijke truc, en niet een waar je weer weg kan.

Her is geen gemakkelijke taak met MS te leven en het is echt jammer dat je nooit geneesd.

Marianne komt zo langs wat erg fin is, merkte deze week dat ik een bezoek miste, en dat was Marianne op dinsdag.

Goed ik zal ophouden voor een bezoek van onser vriendin Marianne.

Ondanks dat het lijkt op een winterse dag maar het s stilletjes lente aan het worden.

k ben van plan van dit ogenblik te genieten.


No comments: