Wednesday, March 17, 2010

Zonnenschij op mijn Verjaardag.













De zon glanst en de hemel is blauw en ik heb reeds online verjaardags kaarten en groeten via e-mail en verjaardag groeten via Face Book gehad.

De huis bel ging en wij dachten aan de apotheek maardat was het niet.

Het bleek bloemen van Gareth en Paul in Wales te zijn, een mooie bos van rozen en lelies en andere mooie bloemen.

Een werkelijk schitterende verrassing voor mijn verjaardag, elke keer als ij de bloemen zie word ik vroijlijk.

De bel ging opnieuw en het was een tweede bos bloemen van een andere vriend in Wales, Cari en haar zoon Zebe.

En toen kwam een andere vriendin langs, zij kwam met bloemen, 4 kleine rozen in potten en een bos van wilgentakken.

Prachtig plus nog meer e-mails en e-kaarten en telefoon gesprekken van goede vrienden.

Denk dat ik nu wat beelden hier bij doe en dan ga ik dit posten en na een douche ga ik relaxedvan de dag genieten.

Het is vandaag mijn verjaardag en ik ga van genieten.


2 comments:

azoyizes said...

Herrad, I'm glad you had such a happy Birthday! Love, Maryann

Herrad said...

Hi MaryAnn,
Thanks for your visit and comment.
AI had a great day yesterday.
Love,
Herrad