Sunday, September 26, 2010

Mooi Zon Voor Een Paar Minuten.




Max Ernst.


 http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Ernst


Het is een koude grijze dag vandaag, met net de eerste en het schijnt de laatste glimp van zonneschijn voor vandaag, was niet verrast dat het spoedig begon te regenen.

Vanochtend heeft Richie de verwarming kort aangezet in de slaapkamer nadat de hele nacht de raam open was en het vrij koud was in de kamer.

Ik houd van het raam open in de nacht, ik denk dat slapen is beter met goede ventilatie, beter dan als de ruimte warm en muf wordt omdat er geen lucht circulatie is.

Vorige nacht werkte opeens mijn post niet meer krijg continu fout meldingen, het was zolang sinds ik bij een PC Helpdesk werkte dat ik al de fouten codes vergeten was.

Gelukkig kon ik Steve vragen wat het betekende:

The connection to the server has failed. Account: 'pop.online.nl (1)', Server: 'pop.online.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10013, Error Number: 0x800CCC0E

En hij vertelde mij dat de e-mailserver niet beschikbaar was, wat een grote hulp was aangezien ik het niet wist.

Dit verklaarde ook waarom ik geen toegang had met mijn webmail en Richie ook geen mail kon ontvangen.

Vandaag is alles opnieuw goed, er is post binnen gekomen en ik heb post verstuurd, gisteren voelde ik mij vrij geïsoleerd alsof ik nooit meer post zou ontvangen of verzenden.

Realiseer mij opnieuw hoeveel ik mij op mijn e-mail vertrouw, mijn leven zonder e-mail is bijna onvoorstelbaar.

Denk dat ik zeker een of andere manier zou vinden, zeker zouden wij en ander manier moeten vinden dan persoonlijke e-mail.

Denk dat Face Book en Hotmail en Gmail meer gebruikte zouden worden; er zijn genoeg andere manieren om te communiceren als de server van mijn provider niet werkt
.
De zon is net uit gekomen en op de achtergrond is er een zeer donkere bank van regen wolken dat spoedig zal regenen.

Blij dat ik de mooie zon vandaag gezien heb zelfs al was het voor slechts een paar minuten.

No comments: