Saturday, September 04, 2010

Genieten Van De Dag.



Gustave Courbet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gustave_Courbet

''I am fifty years old and I have always lived in freedom; let me end my life free; when I am dead let this be said of me: 'He belonged to no school, to no church, to no institution, to no academy, least of all to any régime except the régime of liberty.''
Gustave Courbet.



Sliep vrij gemakkelijk vorige nacht maar werd helaas ontwaakt door mensen die buiten op de straat schreeuwden.

Klonken alsof de nieuwe dag was begonnen en dit waren mensen die buiten werkten, toen ik met tegenzin mijn ogen opende wist ik onmiddellijk dat het nog zeer donkere buiten was.

Ontdekt dat het slechts 04.00 was en de mensen buiten waren dronken mensen die flessen met zich hadden om ergens anders te drinken.

Omdat ik niet meer kon slapen, kreeg meer THC van Richie en sliep opnieuw werkelijk snel dat zeer goed was.

Vandaag probeert de dikke deksel van wolken, dat over de stad sinds vorige maand hangt weg te trekken.

Er was een flits van glorierijke zonneschijn geweest die uit meerdere keren door reusachtige wolken is overschaduwd.

De temperatuur zal bijna 20 graden Celsius, hoop dat de koude wind weggaat zodat wij kunnen genieten van deze na zomer.

Dit jaar is onze zomer niet goed geweest, wij hadden één goede week einde April, het was toen 26 graden Celsius en mooi zacht weer.

Was was briljant weer voor mij om weer buiten te zijn voor mijn eerste keer in twee jaren, maakte de fout om te denken dat het weer goed zou blijven.

De volgende dag was 30 April somber, onweer, regen en somber en afschuwelijke contrast met de warme zonnige dag daarvoor.

Mei was koel en bewolkt met veel regenen en zo was Juni ook, de laatste dagen van Juni was het warm werd en dan heet tot de finale van de Wereld Beker Tournee.

De zomer scheen om in augustus te vertrekken; al deze weer veranderingen zijn niet gemakkelijk geweest om mij te leven met MS.

Het is moeilijk met weers veranderingen te leven met MS, het is moeilijk om te wennen als het weer verandert.

Verheug mij opeen beetje warm weer,wij hebben een beetje na zomer nodig dit jaar.

Hoop dat ik even geen extra laag hoef te dragen en geen deken over mijn benen, vond het ted vroeg in augustus.

Wat het ook is vandaag ik zal van de dag genieten.

No comments: