Friday, September 03, 2010

Gisteren Was Een Pijnlijke Dag.



Jean-Francois Millet


http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Fran%C3%A7ois_Millet



Gisteren had ik heel wat pijn en het ongemak, mijn armen en handen waren zeer pijnlijk en mijn handen waren continu vuisten.

Zij waren moeilijk uit recht te maken, maar Richie slaagde erin om mijn vingers ertoe te brengen om te ontspannen en recht te maken door mijn vingers en handen zacht te wrijven.

Richie maakte gisteren goede wiet cakes; hij deed cranberries en twee soorten rozijnen en amandelen

Het vijfde ingrediƫnt was wiet; Richie heeft het mengsel goed geroerd en in de oven gedaan..

Ik proefde een zodra zij uit de oven waren en koelen genoeg om te eten, het was heerlijk.

Ik at nog een in de vroege avond en twee meer vlak voordat wij gingen slapen; het hielp mij om te slapen.

Was fijn ook omdat ik zoveel pijn had gisteren.

Het hield mijn spasmes niet tegen, die begonnen te gebeuren zodra het licht uit was en ik wilde slapen.

Heb geprobeerd om te ontspannen, telkens als ik poogde te ontspannen en opnieuw gebeurde xeen spasmes.

Dit gebeurt over en opnieuw, het verschil vorige nacht was dat de cake mij zeer ontspannen maakte zodat ik kon slapen desondanks.

De krampen waren ook niet bijna zo sterk zoals zij normaal zijn en de cake maakte het mogelijk om ze te negeren..

Op welke punt ik in slaap viel weet ik niet, wekte iets voor dat het dag werd, met een beetje THC sliep ik weer.

Voel mij beter na een goede nacht rust.

No comments: