Tuesday, September 14, 2010

Vrienden Vinden.



Lucebert.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucebert>

Neem het gemakkelijk vandaag omdat mijn vingers zijn zeer stijf en pijnlijk zij en het is uiterst moeilijk te typen.

Denk het is misschien omdat het weer is veranderd en koeler geworden vandaag evenals zeer nat.

Vond een oude vriend van toen ik n og in Reading, Berkshire, Engeland woonde, dat is nu lang geleden aangezien ik daar in 1981 wegging.

Het vinden van David op Face Book was erg fijn; denk het is minstens 15 jaar geleden moet zijn toen wij voor het laatst in contact waren.

Fijn om oude vrienden opnieuw te vinden, het heeft een gehele gedachten in bewegen gezet wat prettig is geweest.

Het vinden van David hielp me ook een andere vriend Susan en haar twee mooie dochters Sophie en India vinden.

Een speciale dag om oude vrienden zoals David en Susan opnieuw te vinden, ben zeer gelukkig dat ik hen opnieuw heb gevonden.

Wij hebben reeds elkaar berichten gestuurd wat uitstekend is, verheug mij om spoedig meer van hun te horen..

Grappig David te vinden vandaag, aangezien ik bijna de hoop om hem ooit te vinden had opgegeven, en nu ben ik zeer gelukkig dat ik hem heb gevonden.

Vandaag is het een vreselijke dag geweest, begon grijz en bewolkt en toen begon het met regen te gieten, werd een stortbui precies toen Richie met de honden wilde uitgaan.

Zij zullen tot morgen moeten wachten tenzij het nu droog is en Richie heeft de energie om op zijn fiets te springen en hun naar het park te nemen.

Helaas regent het nog; dit moet één van de natste zomers ooit zijn en één van snelst, twee weken in Augustus en dat was het.

Goed nu voorwaarts en opwaarts, morgen zullen onze bezoekers hier zijn en vrijdag is onze feestje, verheug mij op beide gebeurtenissen.

No comments: