Tuesday, September 28, 2010

Wij Inspireren Elkaar


 
Paul Gauguin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Gauguin

Werkelijk van genoten om mijn post gisteren te schrijven,  het was goed om de blogs te  kiezen die  ik de You Inspire Me Award van Kris @ Behold The Metatron.

Het was heel wat werk, maar omdat ik  ervan genoot om het te doen was dat geen probleem.

Ik vind het goed om anderen bloggers te laten weten dat zij mij inspireren.

Belangrijk voor mij om andere bloggers te laten weten dat zij helpen om mijn leven beter te maken door hun inspiratie en steun.
.              
Toen ik  gisteren mijn post ging publiceren, maakte ik een gelukkige ontdekking dat alle links actief werden zonder extra werk behalve een klik van de muis.

Dat was een briljante ontdekking vooral aangezien er 50 links waren om actief te maken.

Fijn om blij te zijn met Blogger in plaats van geïrriteerd te zijn zoals  zo vaak.

Vandaag geniet ik nog na van het kiezen van de 50 blogs om de fijne toekenning van Kris door te geven.

Als ik kon had ik het  gegeven aan alle blogs die ik bezoek en leze.

Hoop dat niemand denkt dat zij niet inspirerend zijn omdat zij niet gisteren in de post waren.

Gisteren kies ik een doorsnede van alle blogs die ik bezoek en geniet te lezen, goed om te weten en te ervaren dat wij elkaar steunen en elkaar inspireren.  




No comments: