Tuesday, September 21, 2010

Wie Weet Gaat Alles Nu Goed.



http://hubpages.com/hub/Trinidad-shows-its-Colours
Trini Art.


http://hubpages.com/hub/Trinidad-shows-its-Colours
Het Art. van Trini.

Gareth en Paul kwamen gisteren even langs voor een kopje thee, wat werkelijk aardig was; wij luisterden na platen die Gareth had gekocht en een aantal van Richie’s platen.

Helaas was dat hun laatste bezoek deze keer in Amsterdam, zij gingen om 16.30 weg en Michelle, mijn adviseur van de gemeente kwam de arm steunen nogmaals aanpassen.

Het is geen goed systeem, het aanpassen van de arm steunen en de nek steun vergt tijd en veel geduld.

Wanneer het definitief is aangepast zal de arm steun opnieuw zeer gemakkelijk verschuiven en zal moeilijk zijn om aan de juiste plaats opnieuw te plaatsen.

Terwijl Michelle hier was vertelde zij mij dat zij Johanneke had gesproken op 27 augustus over het urgente belang om te controleren dat de arm steunen in de correcte positie waren.

Zij was daarom verbaasd toen ik haar vertelde dat vorige week Johanneke mij had verteld dat het project was gestagneerd, zonder te zeggen dat de reden voor dit het feit was dat zij niet langs was geweest om te controleren.

Vrijdag deze week zal zij hier zijn om de arm steunen te controleren en zodra dat is gedaan en zij heeft Michelle geïnformeerd dat het goed is, dan zal Michelle het signaal geven voor het maken van het werkblad.

Werkelijk teleurgesteld met de manier waarop dit is gegaan, het gehele proces dat op 31 mei begonnen is en reeds te lang heeft geduurd, zonder Johanneke’s toevoegend van een extra maand vertraging.

Het zien van Ludwine vorige week deed mij eraan te herinneren wat een goede ergeotherapeut zij was, altijd veeltijd en aandacht en zeer steunend voor ons allebei, zij heeft mij altijd als een gelijke behandeld.

Op vrijdag ben ik van plan om Johanneke te laten weten dat ik zeer teleurgesteld ben dat zij geen afspraak heeft gemaakt zodra zij het wist dat zij moest controleren alvorens het werkblad zou kunnen worden gemaakt.

Zal zeggen dat goede communicatie zeer belangrijk is, had het altijd met Ludwine en zal benadrukken dat ik graag wil dat zij haar stem niet verandert in de suikerachtige stem voor invaliden.

Ik hoop op een constructieve afspraak te hebben deze vrijdag en wie weet gaat alles nu goed en volgende maand kan het hier zijn.

No comments: