Friday, September 17, 2010

Feest Vanavond.



Shinkichi Tajiri

http://en.wikipedia.org/wiki/Shinkichi_Tajiri

De hele nacht geregend en tot 8.30 vanochtend en dan om 10.00 kwam de zon uit en alles zag er prachtig uit.

Gareth en Paul gingen na het Vondelpark om en een koffie in het Blauwe Thee Huis van de Thee in het park te drinken.

Op hun terugweg kwamen de wolken terug en het begon te regenen, gelukkig niet zo zwaar zoals tijdens de nacht.

Het is nu ongeveer 15.30 en af en toe is er een beetje zonneschijn dat onmiddellijk door dikke wolken wordt bedolven

Vandaag let ik niet op wat het weer omdat het hier binnen zonnig is met gelukkig anticipatie van het feestje vanavond is.

Richie is weg gegaan om flessen prosecco en rum en tahni voor de humus te halen en Gareth maakt de woonkamer schoon.

Wij zijn vrij opgewekt en het voelt goed, wat Webster zegd is juist:

‘’Anticiperen `is een onderschatte vreugde in het leven. ''

Verheug mij al de hele week op vanavond en op dit ogenblik vind ik het moeilijk om mij op schrijven te concentreren.

Richie kwam net terug met een doos van proseccio en een fles rum voor rum punch, hij zal een Trini rum punch maken.

Het is volop bedrijvigheid hier na 17.00 word ik weer uit bed gehaald zodat ik klaar ben wanneer onze vrienden beginnen aan te komen.

Wij hebben alles om een gedenkwaardige feest te maken, jammer dat al onze vrienden niet ook hier kunnen zijn dat zou briljant zijn.

Twee uren ga dit posten en ontspannen.

No comments: